دیباچه

دیباچه

هر چه می خواهد دل تنگت بگو
دیباچه

دیباچه

هر چه می خواهد دل تنگت بگو

دنیای این روزهای من !

هدیه به تو ،

که از کنجی دویدی و گوشه ای از قلبم جا خوش کردی

تا به این لحظه ؛ که همه دنیای این روزهایم شدی !


از این بی راهِ ی تردید
از این بن بست میترسم
من از حسی که بین ما
هنوزم هست میترسم
تهِ این راه روشن نیست
منم مثل تو میدونم
نگو باید بُرید از عشق
نه میتونی نه میتونم
نه میتونیم برگردیم
نه رد شیم از تو این بن بست
منم میدونم این احساس
نباید باشه اما هست
*
دارم میترسم از خوابی
که شاید هر دومون دیدیم
از این که هر دومون با هم خلاف کعبه چرخیدیم
واسه کندن از این برزخ گریزی غیر دنیا نیست
نمیدونم ولی شاید بهشت اندازه ما نیست
تهِ این راه روشن نیست
منم مثل تو میدونم
نگو باید بُرید از عشق
نه میتونی نه میتونم
نه میتونیم برگردیم
نه رد شیم از تو این بن بست
منم میدونم این احساس
نباید باشه اما هست

نظرات 4 + ارسال نظر
سفیر پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://shabgoon.blogfa.com

شعر خوبی بود...کدوم خواننده خونده ؟
داشتم فکر می کردم با صدای خواجه امیری قشنگ میشه

آلبوم جدید گوگوش ! اعجاز
دنیای این روزام شده !

nikita پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

شده یه چیزیو بخای ولی نشه؟؟؟شده یه چیزو نخای ولی بشه؟؟؟
ازاولی میترسم اما ازدومی بیشترمیترسم........
شده یه چیزیو بخای بگی ولی نتونی؟؟شده یه چیزو نخای بگی ولی همه ازتوچشات بخونن؟؟
من از هردوش یه اندازه میترسم.....
شده....شده..............
اصلا چه شده باشه چه نشده باشه....مهم اینه که چیزی که بد باشه ادمو اذیت میکنم حالا هرچی که باشه .......
حالا یه سوال شده خدا بهت قول بده ولی نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

با صدای خواجه امیری هم بدک نمیشه ، اما با صدای سفیر معرکه میشه ...

عمران چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام مهندس.چاکرم.من دوباره شدم مشتری نوشته هات. موفق باشی عزیز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد